Loading...

Megrendelések nyomon követése, módosítása, szállítás

Honnan tudom, hogy sikeresen elküldtem a rendelést?
A sikeres rendelés leadás után küldünk egy megerősítő e-mailt. Ha nem érkezett meg a megadott e-mail címedre a rendelést visszaigazoló levelünk, nézd meg a kéretlen üzenetek/levélszemét/spam mappában. Amennyiben ott sem találod, kérjük vedd fel a kapcsolatot...
A rendelés leadása után szeretném megváltoztatni a szállítási címem.
Már feladott rendelések esetén nem tudjuk utólag módosítani a szállítási címet, a rendelések elküldése előtt azonban a felhasználói fiókodban a szállítási cím módosítható.
Mi a teendőm, ha szeretném törölni a rendelésemet?
Kérjük mielőbb vedd fel a kapcsolatot Fogyasztói Szolgálatunkkal weboldalunk „Kapcsolat” menüpontján keresztül.
Mikor kapom kézhez a rendelésem?
A szállítási idő raktárunk és szállító partnerünk leterheltségétől függ. A biztonság kedvéért érdemes 2-3 munkanap szállítási határidővel számolni.
Elállási jog
Vevő a kávéfőző-gépek, valamint NESCAFÉ Dolce Gusto kiegészítők esetén 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni az Értékesítési feltételek hatálya alatt kötött szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár ...
Visszaküldés
A Nestlé az áruk visszaküldését az elállás esetét ide nem értve, elállás esetén a 6. pontban foglaltak az irányadóak - csak téves szállítás vagy az Értékesítési és Használati Feltételek 5.1. pontnak megfelelően jelzett és jogos reklamáció esetén fogadja...
Az elállás joghatásai
If Buyer withdraws from this contract, we will refund immediately, but no later than 14 days after receipt of Buyer's notice of withdrawal, all consideration paid by Buyer, including shipping costs (except for any additional costs incurred as a result...
Betöltés...