Loading...

BLACK FRIDAY AJÁNLAT- Vásárolj 3 doboz 12 vagy 16 darabos kapszulát, és ajándékba adunk egy doboz Starbucks®by NESCAFÉ® Dolce Gusto® Toffee Nut kávékapszulát! KATTINTS A RÉSZLETEKÉRT! 

Első lépések, felhasználói fiók kezelése

Új felhasználó vagyok, hogyan tudok regisztrálni?
Regisztrálni weboldalunk Fiókom/Regisztráció menüjében, vagy az alábbi linken tudsz: https://www.dolce-gusto.hu/customer/account/create/
Nem kaptam meg a regisztrációm véglegesítéséhez szükséges emailt.
Kérjük ellenőrizd a levélszemét/spam mappát, előfordulhat, hogy oda érkezett a levél. Ha mégsem, az akkor szokott előfordulni, ha már van az email címeddel regisztrált fiókod, akár olyan régről, hogy már nem is emlékszel rá. Ebben az esetben kérjük használd...
Hogyan módosíthatom az adataimat?
Kérjük, jelentkezz be jelenlegi felhasználó neveddel és jelszavaddal, kattints a ”Fiókom” menüpontra és ott a különböző almenükben módosíthatod adataidat.
Hogy törölhetem a regisztrációmat?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot Fogyasztói Szolgálatunkkal a „Kapcsolat” menüpontra kattintva
Regisztrált felhasználó vagyok, de elfelejtettem a felhasználói nevem és/vagy a jelszavam.
Ha elfelejtetted jelszavadat, kattints a lap tetején lévő „Fiókom” menüpontra, majd kattints az „Elfelejtetted a jelszavad?” linkre, és add meg e-mail címed. E-mailben elküldjük új jelszavadat, amit belépés után javasoljuk, hogy változtass meg! Ha nem...
Problémám akadt a honlap megtekintésével.
Elképzelhető, hogy a gépeden a gyorsítótár törlésére van szükség, ami általában megoldja a hasonló jellegű problémákat. Ezt az internetes böngésződ beállítások menüjének előzmények almenüjében tudod megtenni.
Betöltés...