Új felhasználó vagyok, hogyan tudok regisztrálni?
Regisztrálni weboldalunk Fiókom/Regisztráció menüjében, vagy az alábbi linken tudsz: https://www.dolce-gusto.hu/customer/account/create/
Nem kaptam meg a regisztrációm véglegesítéséhez szükséges emailt.
Kérjük ellenőrizd a levélszemét/spam mappát, előfordulhat, hogy oda érkezett a levél. Ha mégsem, az akkor szokott előfordulni, ha már van az email címeddel regisztrált fiókod, akár olyan régről, hogy már nem is emlékszel rá. Ebben az esetben kérjük használd az oldalon a jelszó emlékeztető funkciót. Ha így sem sikerül megoldani a problémát, kérjük jelezd Fogyasztói Szolgálatunknak, weboldalunk „Kapcsolat” menüpontján keresztül.
Hogyan módosíthatom az adataimat?
Kérjük, jelentkezz be jelenlegi felhasználó neveddel és jelszavaddal, kattints a ”Fiókom” menüpontra és ott a különböző almenükben módosíthatod adataidat.
Hogy törölhetem a regisztrációmat?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot Fogyasztói Szolgálatunkkal a „Kapcsolat” menüpontra kattintva
Regisztrált felhasználó vagyok, de elfelejtettem a felhasználói nevem és/vagy a jelszavam.
Ha elfelejtetted jelszavadat, kattints a lap tetején lévő „Fiókom” menüpontra, majd kattints az „Elfelejtetted a jelszavad?” linkre, és add meg e-mail címed. E-mailben elküldjük új jelszavadat, amit belépés után javasoljuk, hogy változtass meg! Ha nem kapsz jelszó helyreállító emialt, kérjük ellenőrizs a levélszemét/spam mappát. Ha így sem sikerül megoldani a problémát, kérjük jelezd Fogyasztói Szolgálatunknak, weboldalunk „Kapcsolat” menüpontján keresztül.
Problémám akadt a honlap megtekintésével.
Elképzelhető, hogy a gépeden a gyorsítótár törlésére van szükség, ami általában megoldja a hasonló jellegű problémákat. Ezt az internetes böngésződ beállítások menüjének előzmények almenüjében tudod megtenni.