Loading...

BLACK FRIDAY AJÁNLAT- Vásárolj 3 doboz 12 vagy 16 darabos kapszulát, és ajándékba adunk egy doboz Starbucks®by NESCAFÉ® Dolce Gusto® Toffee Nut kávékapszulát! KATTINTS A RÉSZLETEKÉRT! 

Miben segíthetünk?

Az alábbi témákban is kereshetsz.

Első lépések, felhasználói fiók kezelése
Új felhasználó vagyok, hogyan tudok regisztrálni?

Regisztrálni weboldalunk Fiókom/Regisztráció menüjében, vagy az alábbi linken tudsz: https://www.dolce-gusto.hu/customer/account/create/

Nem kaptam meg a regisztrációm véglegesítéséhez szükséges emailt.

Kérjük ellenőrizd a levélszemét/spam mappát, előfordulhat, hogy oda érkezett a levél. Ha mégsem, az akkor szokott előfordulni, ha már van az email címeddel regisztrált fiókod, akár olyan régről, hogy már nem is emlékszel rá. Ebben az esetben kérjük használd az oldalon a jelszó emlékeztető funkciót. Ha így sem sikerül megoldani a problémát, kérjük jelezd Fogyasztói Szolgálatunknak, weboldalunk „Kapcsolat” menüpontján keresztül.

Hogyan módosíthatom az adataimat?

Kérjük, jelentkezz be jelenlegi felhasználó neveddel és jelszavaddal, kattints a ”Fiókom” menüpontra és ott a különböző almenükben módosíthatod adataidat.

Hogy törölhetem a regisztrációmat?

Kérjük vedd fel a kapcsolatot Fogyasztói Szolgálatunkkal a „Kapcsolat” menüpontra kattintva

Regisztrált felhasználó vagyok, de elfelejtettem a felhasználói nevem és/vagy a jelszavam.

Ha elfelejtetted jelszavadat, kattints a lap tetején lévő „Fiókom” menüpontra, majd kattints az „Elfelejtetted a jelszavad?” linkre, és add meg e-mail címed. E-mailben elküldjük új jelszavadat, amit belépés után javasoljuk, hogy változtass meg! Ha nem kapsz jelszó helyreállító emialt, kérjük ellenőrizs a levélszemét/spam mappát. Ha így sem sikerül megoldani a problémát, kérjük jelezd Fogyasztói Szolgálatunknak, weboldalunk „Kapcsolat” menüpontján keresztül.

Problémám akadt a honlap megtekintésével.

Elképzelhető, hogy a gépeden a gyorsítótár törlésére van szükség, ami általában megoldja a hasonló jellegű problémákat. Ezt az internetes böngésződ beállítások menüjének előzmények almenüjében tudod megtenni.

Összes megtekintése
Termékek megrendelése
Hogyan tudok rendelni a webshopból?

Kérjük regisztrálj, majd felhasználóneved és jelszavad segítségével jelentkezz be webshopunkba. Válaszd ki a megvásárolni kívánt termékeket és add hozzá a kosárhoz. Ellenőrizd le, hogy a megfelelő típusú és számú terméket választottad ki. Ha rendelkezel kedvezményre jogosító promóciós kóddal, azt add meg a promóciós kód mezőben, majd nyomd meg az "alkalmaz" gombot.

Az oldal alján láthatod megrendelésed értékét. Ha helyesnek találod kosarad tartalmát, kattints a "Tovább a fizetéshez" gombra. Ha elfelejtettél valamit a kosárba tenni, a "Vásárlás folytatása" gombra kattintva tovább tudsz bömgészni a webshopon. A "Tovább a fizetéshez" gomb megnyomása után tudod kiválasztani a fizetési módot és megadni a szállítási címet. Itt látod a végleges rendelési összesítőt is, ami már tartalmazza a szállítási díjat, és mutatja az összes kedvezményt. A Rendelés véglegesítéséhez kérjük fogadd le az Adatvédelmi irányelveket, majd nyomd meg a "Rendelés leadása" gombot.

Mit jelent, ha nem találok egy terméket a webshopban?

Ha egy termék nem található a webshopban, elképzelhető, hogy ideiglenesen készlethiány tapasztalható, vagy a terméket már nem forgalmazzuk.

Hogyan tudok fizetni a NESCAFÉ® Dolce Gusto® webshopon?

A megrendelt termék ellenértékét a webshopon bankkártyával, vagy utánvéttel tudod kiegyenlíteni. Bankkártyás fizetés választása esetén a megrendeléskor a webshopon a NESCAFÉ® Dolce Gusto® által alkalmazott VPOS terminál igénybevételével történik a fizetés, utánvét választása esetén pedig a csomag átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával.

Milyen bankkártyákat használhatok vásárlásomhoz?

Webshopunkban Maestro, Visa és MasterCard bankkártyákkal tudsz fizetni.

Nem sikerült a weboldalon a bankkártyás fizetés.

Kérjük add fel újra megrendelésedet az alábbi szempontok figyelembevételével: Győződj meg róla, hogy Maestro, Visa vagy MasterCard bankkártyát használtál-e. Kérjük, pontosan ugyanazt a nevet add meg, ami a kártyádon szerepel. A 16 jegyű bankkártyaszámot helyközök nélkül add meg. A lejárati dátum megadásához használd a legördülő listát a megfelelő hónap és év kiválasztásához. Kártya ellenőrző kódja: Ez a kártya hátoldalán az aláírásnál látható 3 jegyű szám. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük vedd fel a kapcsolatot Fogyasztói Szolgálatunkkal weboldalunk „Kapcsolat” menüpontján keresztül.

Tudok rendelni külföldre is?

Webshopunkból csak magyarországi szállítási címre tudsz rendelni.

Van szállítási díj?

A rendeléseket 17.000 forintos vásárlási összeg alatt szállítási díj terheli, 17.000 forint feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

Összes megtekintése
Megrendelések nyomon követése, módosítása, szállítás
Honnan tudom, hogy sikeresen elküldtem a rendelést?

A sikeres rendelés leadás után küldünk egy megerősítő e-mailt. Ha nem érkezett meg a megadott e-mail címedre a rendelést visszaigazoló levelünk, nézd meg a kéretlen üzenetek/levélszemét/spam mappában. Amennyiben ott sem találod, kérjük vedd fel a kapcsolatot Fogyasztói Szolgálatunkkal weboldalunk „Kapcsolat” menüpontján keresztül.

A rendelés leadása után szeretném megváltoztatni a szállítási címem.

Már feladott rendelések esetén nem tudjuk utólag módosítani a szállítási címet, a rendelések elküldése előtt azonban a felhasználói fiókodban a szállítási cím módosítható.

Mi a teendőm, ha szeretném törölni a rendelésemet?

Kérjük mielőbb vedd fel a kapcsolatot Fogyasztói Szolgálatunkkal weboldalunk „Kapcsolat” menüpontján keresztül.

Mikor kapom kézhez a rendelésem?

A szállítási idő raktárunk és szállító partnerünk leterheltségétől függ. A biztonság kedvéért érdemes 2-3 munkanap szállítási határidővel számolni.

Elállási jog

Vevő a kávéfőző-gépek, valamint NESCAFÉ Dolce Gusto kiegészítők esetén 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni az Értékesítési feltételek hatálya alatt kötött szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Nestlé Hungária Kft.: Postai úton: a 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 7. címre E-mailen: info@hu.nestle.com Telefonon: 06-80-442-881 Ebből a célból felhasználhatja az Értékesítési és felhasználási feltételek 1. számú melléklete szerinti elállási nyilatkozat-mintát is. Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Visszaküldés

A Nestlé az áruk visszaküldését az elállás esetét ide nem értve, elállás esetén a 6. pontban foglaltak az irányadóak - csak téves szállítás vagy az Értékesítési és Használati Feltételek 5.1. pontnak megfelelően jelzett és jogos reklamáció esetén fogadja el. A termékeket lehetőség szerint azok eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. Kávékapszulákat élelmiszer-higiéniai, élelmiszer-biztonsági szempontból nem áll módunkban visszavenni. Az áru szabályszerű visszaadása (visszaküldése) esetén a számlaösszeg a szállítási költségekkel együtt legkésőbb 30 napon belül a vevő számláján jóváírásra kerül. Az áru visszaküldésének költségét a vevőnek kell megelőlegeznie. Jogszerű visszaküldés esetén a költségeket a Nestlé utólag megtéríti. Ha nem vagy teljesen elégedett a rendeléssel, kérjük vedd fel a kapcsolatot Fogyasztói Szolgálatunkkal weboldalunk „Kapcsolat” menüpontján keresztül.

Az elállás joghatásai

If Buyer withdraws from this contract, we will refund immediately, but no later than 14 days after receipt of Buyer's notice of withdrawal, all consideration paid by Buyer, including shipping costs (except for any additional costs incurred as a result of Buyer's offer, chose a mode of transport other than the cheapest standard mode of transport.) Please note that we may withhold a refund until we have returned the product or the Buyer has confirmed that it has been returned: the earlier of the two dates will be taken into account. Buyer is obliged to return or return the product to us without undue delay, but no later than 14 days from the date of notification of the withdrawal. The deadline is considered to have been met if you send the product before the 14-day deadline. The direct cost of returning the product is borne by the Buyer.

Összes megtekintése
Géppel kapcsolatos kérdések
Hol vásárolhatok NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávégépet?

A NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávégépek mindegyik nagyobb hipermarket láncban és elektrotechnikai szaküzletben kaphatók, bizonyos modelleket pedig webshopunkból is meg tudsz rendelni.

Hogyan működik a kávéfőző gép?

A NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávéfőző gép felmelegíti a vizet, amit magas nyomáson – maximum 15 bar– átprésel a kiváló a NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapszulán, hogy végül a csészédbe kerüljön. A gépek használati útmutatóját itt érheted el.

A dobozból hiányzik a gép egyik alkatrésze.

Kérjük vedd fel a kapcsolatot Fogyasztói Szolgálatunkkal weboldalunk „Kapcsolat” menüpontján keresztül.

Sárgán világít a NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávéfőző gépem

A sárga jelzés akkor világít, amikor vízkőtelenítésre van szükség. Ehhez kérjük használd az Nescafé® Dolce Gusto® gépekhez kapható folyékony vízkőtelenítőt, pontosan kövesd a gép használati utasításában leírt lépéseket, vagy nézd meg honlapunkon a folyamatot illusztráló videót.

Mivel és milyen sűrűn kell vízkőteleníteni a gépem?

A kávégép vízkőtelenítése igazán egyszerű feladat – 3 havonta vagy 400 lefőzött kapszula után érdemes elvégezni ezt a műveletet. Ehhez kérjük használd az Nescafé® Dolce Gusto® gépekhez kapható folyékony vízkőtelenítőt, pontosan kövesd a gép használati utasításában leírt lépéseket, vagy nézd meg honlapunkon a folyamatot illusztráló videót.

Nem működik megfelelően a gépem.

A megoldásban szakszervizeink tudnak segíteni, melyek listáját ide kattintva találod

Hol tudok alkatrészeket vásárolni a NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávéfőző gépemhez?

Alkatrészeket, tartozékokat szervízeinken keresztül vagy kifejezetten erre szakosodott webshopból tudsz rendelni. Szervízeink listáját itt találod.

Mi alapján válasszak NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávéfőző gépet?

Mikor NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapszulás kávéfőzőt választasz, vedd figyelembe, hogy a gépfunkciók közül számodra melyek a legfontosabbak. Így újonnan vásárolt kávégéped nemcsak konyhád éke lesz, hanem egy okos társ is, amely igényeidnek megfelelően készíti el kedvenc italaidat. Ismerd meg NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapszulás kávégép kínálatunkat itt: https://www.dolce-gusto.hu/kapszulas-kavefozok

Összes megtekintése
Kapszulákkal kapcsolatos kérdések
Mennyi kapszula szükséges egy csésze kávé elkészítéséhez?

Az egykapszulás fekete kávék esetében egy kapszula egy csésze kávé elkészítésére elegendő kávét tartalmaz. A két kapszulás tejes italok esetében szükséged lesz egy tejkapszulára (fehér) és egy kávékapszulára. A kapszulás dobozok tetején található adagolási útmutató segítségedre lehet italod elkészítésében.

Hol vásárolhatom meg a kapszulákat?

A kapszulák megvásárolhatók közvetlenül a NESCAFÉ® Dolce Gusto® webshopon keresztül, vagy minden nagyobb hiper- és szupermarket láncban, illetve elektrotechnikai szaküzletben.

Használhatok kompatibilis kapszulát a NESCAFÉ® Dolce Gusto® gépekhez?

Kávéfőzőink kapszuláinkkal egy rendszert alkotnak, így kizárólag eredeti NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapszulákkal garantálható a minőség és a hosszú távú, hibamentes működés. Ezért csak eredeti NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapszulák használatát javasoljuk gépéhez.

Lehet a NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapszulákat szelektíven gyűjteni?

Kapszula visszagyűjtési és újrahasznosítási programunk a magyarországi összes MediaMarkt áruházban működik. A részletekről honlapunkon tudsz bővebben tájékozódni.

Mire való a kapszula dobozok belsejében található kód?

A NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulák dobozában található 12 jegyű kóddal jelenleg nincs semmilyen aktivitásunk.

Milyen típusú kapszulákat vásárolhatok NESCAFÉ® Dolce Gusto® webshopban?

A NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapszulakínálatában a legnépszerűbb kávétípusok mellett kávékülönlegességek, organikus- és vegán italok, valamint koffeinmentes- vagy desszert italok közül is válogathatsz. A NESCAFÉ® Dolce Gusto® rendszerek különlegessége, hogy a tejkapszuláknak köszönhetően pillanatok alatt varázsolhatsz tejes-habos kávécsodákat, anélkül, hogy tejet kellene habosítanod, vagy tejtartályt mosogatnod. Kapszuláinkban csak a kiváló minőségű kávészemeket használunk, amiket gondos válogatás után az adott kávéfajtának megfelelő hőmérsékleten pörkölünk, hogy az eredmény egy kiváló ízprofillal rendelkező kávékülönlegesség legyen. Tudj meg többet kapszulakínálatunkról itt! Böngéssz kapszuláink között itt!

Mit jelent a kapszulák csomagolásán található Nutri-score jelölés?

A Nutri-Score az élelmiszerek csomagolásának elején elhelyezett tápértékjelölő címke, amely az élelmiszereket és italokat tápértékprofiljuk szerint osztályozza, tehát az adott élelmiszer tápanyagtartalmának általános összegzését jelenti. Az ötszintű, színes, A-tól E-ig terjedő betűskála segítségével a fogyasztók gyorsan és egyszerűen megismerhetik az adott élelmiszer tápérték besorolását, ami által a Nutri-Score hatékonyan hozzájárulhat a tudatos élelmiszerválasztáshoz. A rendszer célja, hogy segítse a fogyasztókat tudatos döntéseikben és eligazítsa őket abban, hogy a különböző élelmiszerek hogyan illeszthetők a kiegyensúlyozott étrendbe. További információt a Nutri-score jelölésről itt találsz: https://www.nestle.hu/nutriscore

Összes megtekintése
NESCAFÉ® Dolce Gusto® Klub
Hogyan tudok regisztrálni a NESCAFÉ® Dolce Gusto® klubba?

Ha vásároltál már vagy regisztráltál webshopunkon, akkor automatikusan NESCAFÉ Dolce Gusto Klubtag lettél. Webshopunkban jelenleg nincs Klubtagsághoz kötött aktivitás, igyekszünk azonban új, izgalmas ajánlatokkal frissíteni webáruházunkat, hogy megszínesítsük a mindennapokat.

Összes megtekintése

Nem talált megoldást?

Hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 80 442 881 telefonszámon

Betöltés...